Lancering marktkramen met beeldmerk Zuidoost

Vanaf zaterdag 13 mei zijn alle marktkramen in Zuidoost voortaan voorzien van marktzeilen met het kleurige Zuidoost beeldmerk. Een herkenbare lappendeken met verwijzingen naar de landsvlaggen waar bewoners van Zuidoost hun roots in hebben. De marktzeilen zijn speciaal ontworpen en voorzien van iconen die naar de markt verwijzen.

Lancering
De marktkramen nieuwe stijl worden door Raoul White (stadsdeelbestuurder Zuidoost), Saskia Bosnie, (directeur Zuidoost City), samen met een ondernemer officieel gelanceerd op de Ganzenhoefmarkt.

Beeldmerk
Het Zuidoost beeldmerk vertegenwoordigt de meer dan 170 landen waar de bewoners van Zuidoost hun roots in hebben. Het beeldmerk staat voor de vele culturen, maar ook voor de zelfredzaamheid en dat iedereen er toe doet. De boodschap is dan ook: omarm Zuidoost en maak het je eigen. En met resultaat. Zuidoost laat steeds duidelijker van zich horen.

Bredere context
De komende jaren gaat Zuidoost fors groeien. Tot 2040 komen er zo’n 39.000 woningen bij. Naast duizenden vierkante meters extra winkel-, horeca- en kantoorruimte. Onder meer in Amstel III, dat transformeert van kantorenwijk naar een bruisende woonstad. Zuidoost wordt zo groot als de stad Nijmegen en een plek die je nooit hoeft te verlaten, omdat alles wat je nodig hebt binnen handbereik ligt. 25 procent van de nieuwbouwwoningen zijn gereserveerd voor de huidige bewoners van Zuidoost. Het zijn grote ambities, maar met het DNA van Zuidoost ligt er een stevig fundament om samen op te bouwen volgens de kernwaarden energiek, kleurrijk en gastvrij.

Deel dit bericht op social media
Zuidoost&Meer

GRATIS
BEKIJK